K# Δ Ab - Kiss maj ass

Yo peeps. Tappat bort min kamerasladd och herregud vad jag hatar mitt liv. Kan liksom inte ens ladda den.
Anyways. Här kommer en lista på 7 olika saker:
• Jag älskar rollerderby och förstår mig inte på människor som inte tycker det är det coolaste ever.
• Idag gjorde jag allt jag kunde för att undvika skolarbete och plugg. Jag bakade till och med vilket jag inte gjort på år och dar.
• Jag fick ett par tofflor av linas pappa och när jag hade tråkigt ritade jag på dem. Ni hade fått se det om min kamerasladd inte hade gått in i någon sorts freakin bermuda triangle.
• Jag är för fattig för att köpa kläder just nu, därför lånade jag precis en jättefin ponchoshitgrej av en vän.
• Är helt galet besatt av den här atm.
• Jag är så trött på mitt rum så det är sinnes. ALLT är fult.
• Rollerderbylaget har fått 52 pers som gillar på bara 24 timmar. KING.

jajaja ska sluta med allt nu. Jag är skoltrött. Här får ni en bild.


lina kommer ta bort den här.

PUSS! - nicole

Kommentarer
Postat av: Anonym

berätta mer om er! mer videoinlägg :)

2011-10-06 @ 08:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0